Wan, Arin, Eisya's FotoPage

By: wan arin

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 30-Dec-2007 12:00 Email | Share | Bookmark
Ieda kawen..

 

Ari ni kita org pegi kawen adik Ida kat Gemencheh..
Semalam lagi kita org bertolak ke Kuala Pilah dulu. Lepak kat kg Arin semalam.. so ari ni tak de la kena keluar awal sangat..
paling best nya, balik kampung tangan kosong je. Kad lupa plak bawak.. nak tepon ida, nombornya tak de.. tak pasal2 kena tepon Umie kat Florida, US dulu hehe.. Sian Umie, masa tepon tu dia tengah tido.. dah la tak sehat..
esoknya kul 11.45 kita org bertolak dari KP.. sesat la jgk.. sampai plak ke pekan tampin.. tapi sampai ke destinasinya.. setakat Gemencheh tu.. apa la sangat.. sedangkan KL ni kita org bole idup.. inikan plak rumah rakyat Kg Tengah.. hehe..
Sampai2 kat sana pengantin lelaki pun sampai sama jgk.. kita org pun cepat2 masuk khemah dulu. takut kang duk belakang rombongan pengantin lelaki hehe..
uiiihhh ramainya org masa tu... sampaikan nak makan pun kena berebut tempat.. kira besar la jgk kendurinya.. habis makan tu kita org tunggu jgk nak tengok pengantin. Ramainya la yg menepung tawar pengantin. Lama la jgk tunggu. Hajat di hati nak la amik2 gambo.. tapi tengok ramai sgt yg tunggu giliran nak tepung tawar. Lansung cancled. Amik gambo dari jauh.
Pastu terus potong que org nak tepung tawo hehehe.. sian pengantin tak makan lagi. Masa tu dah kul 1.30.. Alaa.. tak pe, pengantin sure dah kenyang hehe..
At last dapat la salam2 dgn pengantin.. nak sembang banyak, tapi keadaan tak mengizinkan.. so salam je la.. Apa pun Selamat Pengantin Baru buat Ieda & Mizie.. Susahhh baru dapat kawen.. Mudah2an berkekalan ke anak cucu..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net